
ANKARA-BHA
Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı tarafından yayımlanan tebliğe göre uygulama, takip eden yılın 15 Nisan’ına kadar devam edecek. Böylece kış lastiği zorunluluğu önceki yıllara kıyasla iki hafta öne çekilmiş oldu.
Daha önce bu uygulama 1 Aralık’ta başlayıp 1 Nisan’da sona eriyordu.
1
31 ilde FETÖ operasyonu: 50 şüpheli tutuklandı – Birlik Haber Ajansı
148 kez okundu
2
Dijital medyanın öncüsü Adil Koçalan’dan yeni bir merkez: “Balkanlar Media” – Birlik Haber Ajansı
141 kez okundu
3
Anadolu Birliği Buluşmasında Önemli İsimler Bir Araya Geldi
135 kez okundu
4
Fenerbahçe, Ederson'u İstanbul'a getiriyor
128 kez okundu
5
COF’25 ile dünya modası üçüncü kez aşkent’te buluşuyor – Birlik Haber Ajansı
107 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.