46,4776
0.02%53,2906
0.02%6.261,70
0,01%14729.65
0,01%
GİRESUN-BHA
Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse, 30 Ağustos Zafer Bayramı ve Zafer Haftası etkinlikleri kapsamında, Türk milletinin bağımsızlık mücadelesinin simgesi olan Anıtkabir’i ziyaret ederek Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün mozolesine çelenk sundu.
Ziyarette Fuat Köse’ye, Cumhuriyet Halk Partisi Giresun Milletvekili Elvan Işık Gezmiş, Giresun Kent Konseyi Başkanı Dr. İsmail Cem Feridunoğlu ile Giresun Belediye Başkan Yardımcısı Mehmet Ali Akten eşlik etti.
Çelenk sunumunun ardından Anıtkabir’de duygu dolu anlar yaşandı. Fuat Köse, burada Anıtkabir Özel Defteri’ni de imzalayarak, yaptığı açıklamada, “42. ve 47. Gönüllü Alayların memleketi, kahramanların şehri Giresun’un evlatları, Topal Osman Ağa’nın torunları olarak bugün Anıtkabir’de Ulu Önderimiz Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün aziz hatırasına çelenk sunduk. 30 Ağustos Zafer Bayramı ve Zafer Haftası kapsamında atamızın huzurunda bir kez daha söz verdik; emaneti olan Cumhuriyetimize sonsuza dek sahip çıkacağız” ifadelerini kullandı.
Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse, “Bugün özgürce nefes alabiliyorsak, bu topraklarda barış içinde yaşıyorsak, bunu başta Büyük Önderimiz Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere, canlarını feda eden tüm şehitlerimize borçluyuz. Giresun’un kahraman evlatlarının bu mücadeledeki yeri her daim gurur kaynağımızdır” dedi.
1
5. Rize Gastronomi Günleri’nde Akademik Şefler basınla buluştu – Birlik Haber Ajansı
204 kez okundu
2
Thodex Kurucusu Faruk Fatih Özer cezaevinde ölü bulundu – Birlik Haber Ajansı
132 kez okundu
3
Gürbüz Orhangazi, CHP Kars Merkez İlçe Başkanlığı’na adaylığını açıkladı – Birlik Haber Ajansı
121 kez okundu
4
Vali Ziya Polat’tan Ani Örenyeri’nde yürütülen kazı ve koruma çalışmalarını inceledi – Birlik Haber Ajansı
111 kez okundu
5
Yeni filmler izleyiciyle buluştu – Birlik Haber Ajansı
108 kez okundu